Hostinec u Starého elfa, reprezentovaný Annunom, Alefom a Dalcorom (v ďalšom len Komisia), vyhlasuje súťaž o najlepší originálny československý fantasy dobrodružný modul. Fantasy dobrodružný modul predstavuje dobrodružstvo, ktoré možno odohrať v stolovej rolovej hre (stolovom RPG).
Modul dobrodružstva musí byť originálny v zmysle pôvodnosti materiálu -- autor sa zaväzuje, že materiál dobrodružstva nie je ,,vyrafaný", ,,obšlehnutý", či inak vykradnutý a pri zasielaní si uvedomuje, že zaslaný modul dobrodružstva nebol dosiaľ nikde publikovaný. V súťaži sa oceňuje originalita v zmysle neopozeranosti obsahu dobrodružstva (dobrodružstiev ,,vlezte do dungeonu a vyvraždite všetko" je všade mnoho). Pre blaho širokej hráčskej obce je vhodné sa vyvarovať príliš násilných elementov dobrodružstva (,,zhoďte atómovú bombu na Waterdeep a čo prežije, znásilnite" nie je práve to najmierumilovnejší spôsob prejavu hrdinov :-))
Keďže ide o československú súťaž, dobrodružstvá musia byť spísané v jazyku českom alebo slovenskom. (Autori píšuci modul dobrodružstva v systéme Dungeons & Dragons (ale aj ostatní) môžu terminológiu preberať z Rytířovho prekladového kľúča pre D&D).
Na systéme RPG, podľa ktorého je dobrodružstvo odohraté, nezáleží. Jedinou podmienkou je to, že dobrodružstvo sa musí odohrávať v rolovom systéme a vo fantasy svete (príklady: Dračí Doupě, Dungeons & Dragons, GURPS Fantasy, Vampire: Dark Ages, Stín meče, Das Schwarze Auge...). Pri dobrodružstve musí byť uvedené, v akom hernom systéme má byť odohraté. (Pri používaní málo známeho a úzko špecializovaného systému myslite na cieľové publikum, presnejšie na počet potenciálnych hráčov).
Nezáleží tiež na úrovni postáv, ktoré majú toto dobrodružstvo absolvovať, odporúčanú úroveň postáv (prípadne analógiu úrovne postavy v prípade, že herný systém nemá v sebe implementovaný tento koncept) je však potrebné uviesť do dobrodružstva.
A rovnako nezáleží na svete, v ktorom sa dobrodružstvo odohráva. Dej modulu sa môže odohrávať v niektorom zo známych svetov (Forgotten Realms, Asterion...), nie je to však podmienkou. V oboch prípadoch však dobrodružstvo musí byť ''samostatné'' (Briti a kockáči by povedali stand-alone). To znamená, že musí byť ľahko použiteľné aj bez vlastníctva materiálu, ktorý popisuje herný svet. To však neznamená, že nie sú povolené dobrodružstvá odohrávajúce sa napr. vo Forgotten Realms, či Asterione. Pokiaľ v však dobrodružstve použijete postavy, miesta, či špecifické elementy daného sveta, musíte ich uviesť s krátkym príslušným komentárom. (Príklad: ak napíšete, že ,,na stráži stoja dvaja Warforged", nezabudnite niekde uviesť opis toho, čo to vlastne Warforged je -- nie každý má totiž po ruke príručku Eberronu).
To, že je dobrodružstvo samostatné, v tomto prípade tiež znamená, že by malo byť v optimálnom prípade odohrateľné za jedno sedenie a malo by byť koncipované ako jednorazová záležitosť (tzv. ''one-shot''). Z toho vyplýva aj odporúčaný rozsah strán -- do 12 strán A4.
Inšpiráciou v predošlých troch podmienkach nech vám sú bezplatné moduly dobrodružstiev publikované na Wizards.com.
Text dobrodružstva má byť zaslaný na adresu Komisie (sutaz@annun.sk) v elektronickej podobe. Komisia prijíma dobrodružstvá v upravovateľných (editovateľných) formátoch: napr. v čistom textovom súbore (TXT) alebo formáte pre MS Word (DOC, RTF). Plusové body môže účastník získať za vizuálnu formu dobrodružstva. Ak sa autorovi zdá, že môže vizuálny dojem vylepšiť zaslaním dobrodružstva vo formáte PDF, môže tak urobiť za podmienky, že k súboru PDF priloží súbor s upravovateľným textom dobrodružstva.
Autor modulu dobrodružstva udeľuje Komisii právo publikovať dobrodružstvo na stránkach annun.sk a právo vytvoriť prípadnú konverziu do herného systému d20 Dungeons & Dragons.
Komisia si vyhradzuje právo udeliť ceny len v prípade, že sa súťaže zúčastní osem alebo viac autorov.
Čo teda musím urobiť, ak sa chcem zúčastniť?
A ceny? (vy chcete ceny??) Ceny sú naozaj lukratívne: